BLACK FRİDAY RÜZGARI
Her yıl şükran gününden sonraki ilk Cuma düzenlenen "Black Friday" Efsane kasım indirimi furyası girdi hayatımıza.
Aynı zamanda "Efsane Cuma", "Müthiş Cuma" , " Süper Cuma" , "Güldüren Cuma" , " "Beklenen Cuma" olarak çeşitli isimlerle karşımıza çıkıyor. Bu tarz günlerin asıl amacı ekonomiyi canlandırmak. Özellikle internet satışlarında büyük rol oynuyor. Birbirinden ünlü markaların reklamları dönmeye başladı. Bir çok kişi heyecanla o günü bekliyor. Acaba gerçekten fiyatlar düşüyor mu? Bence çoğu kullanıcı önceden fiyatları takip edip sepetine eklemiyor. Alacağı ürünün eski fiyatına hakim değil. O gün geldiğinde bilinç altında mutlaka birşeyler almak zorunda gibi hissediyor. Çoğu kişinin bu psikolojiyi yaşadığına eminim. Kendimden örnek vereyim, bir kaç ürünü belirledim, yarın fiyatta değişiklik olacak mı tetikte bekliyorum. Bu günde olabildiğince fazla müşteriye ürün satmak isteyen şirketler kıyasıya rekabet içinde olacaklar.
Umarım hepimiz için karlı alışverişler olur. Hem satıcı hem de alıcı tarafı memnun olarak tamamlar. Teşekkür ederim. Sevgiler...
Yorumlar
Yorum Gönder